[Logo] Golden Battles
  [Search] Search   [Recent Topics] Recent Topics   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Members]  Member Listing   [Groups] Back to home page 
[Register] Register / 
[Login] Login 
Modul Raids
Forum Index » [DE] Deutschland
Author Message
Masterbo

I know how to post!

Bald kommt das Warmodul und ist hier ein neues Modul "Raid" vom Admin Team implementiert worden.

Hier sind die Informtionen auf englisch http://help.goldenbattles.com/help/en/RAID

1. Lohnen sich Raids?
Raids machen sich für die Spieler Sinn die ggfs. in Berlin befinden. Sollte das Alien Dominator nach Berlin kommen, sollte man probieren an einem Raid teilzunehmen. Vorallem die die Preise mit Teleports, Agra und Booster sind nachher im Krieg wichtig!
Aber es lohnt sich auch ein Raid Tag zu machen! Das bedeutet, dass man am Anfang ein Teleport nutzt und dann dem Raid Team folgt. Sollte man später dann ggfs. in der Nähe von Berlin landen, sollte man sich den Teleport sparen und mit dem Auto reisen.

2. Was ist zu beachten?
Man sollte genügend Stamina für die Raids haben, damit man auch mitkämpfen kann.
Ein Team muss mindestens aus 2 Mitgliedern und maximal aus 10 bestehen.
Spieler mit Practise Points sind sehr wichtig!
Das Alien taucht also jede Stunde woanders im I Grade auf. Im H Grade dann alle 1,5h und in G Grade alle 2h.

3. Was mache ich mit den Agra?
Ich würde warten bis das Warmodul da ist. Es ist sinnvoll die Agras für das Warmodul zu benutzen also aufsparen!

4. Wer organisiert Raids in Deutschland?
Hier organisiert VioletteC die Raids für den I Grade und Masterbo für den G Grade!

5. Wie bekomme ich weitere Informationen?
Beschafft euch skype und added mich dort Masterbo007
Ich füge euch der Deutschland Gruppe hinzu und Ihr könnt euch dann austauschen!

Zurück zur Startseite

Soon the Warmodul is coming and here is a new module "Raid" has been implemented by the admin team.

Here are the Inform on gut strings on English http://help.goldenbattles.com/help/en/RAID

1 to raid it worth ?
Raids make sense for the players that are possibly in Berlin. If the alien Dominator come to Berlin , you should try to participate in a raid. Especially the prices are with teleports , Agra and booster after the war important!
But it is worthwhile to make a raid day! This means that you start out using a teleport and then follows the raid team. If you later then possibly land in the vicinity of Berlin , you should save the teleport and travel by car .

2 What 's important?
You should have enough stamina for the raids , so you can also declined to fight .
A team must have at least two members and a maximum consist of 10 .
Players with Practice Points are very important!
So the alien emerges every hour somewhere on the I grade . In the H grade then every 1.5 h and in all degrees of G 2h .

3 What do I do with the Agra?
I would wait until the Warmodul is there. It makes sense to use so save Agras for Warmodul !

4 Who organizes raids in Germany ?
Here VioletteC organized the raids for the I grade and Masterbo for the G Grade !

5 How do I get more information?
Obtain you skype and add me there Masterbo007
I add yourselves to the Germany group and you can replace you then !

Back to Main

This message was edited 1 time. Last update was at 13/04/2014 11:19:54

Forum Index » [DE] Deutschland
Go to: